A céges imázs szerepe az üzlet világában
Üzleti szempontból hihetetlenül sok múlik azon, hogy milyen arculata van egy vállalatnak, vagyis hogy milyennek látják a kívülállók, a potenciális vásárlók. Magától értetődően, minden vállalat szeretne jó képet festeni magáról, ezért a céges imázs megalkotására jelentős hangsúlyt fektetnek. Ebben a folyamatban a figyelemfelkeltés az egyik legfőbb cél.
Egyszóval, úgy kell megalkotni, hogy az emberek felfigyeljenek rá .Miután ez megtörtént, láthatóvá kell tenni. Erre nagyon sok lehetőség nyílik, főleg nyáron, amikor nemcsak a kijelölt reklámfelületeken vagy a médiában lehet népszerűsíteni egy céget, hanem olyan helyeken is, ahol rengeteg ember összegyűl vagy megfordul.
Elég, ha arra gondolunk, hogy hányféle rendezvény megszervezésére kerül sor ebben az időszakban. Fesztiválok, város-, sör-, virágnapok, bor-, mangalicafesztivál mind olyan helyszínek, ahol magától adódik a lehetőség a céges imázs népszerűsítésére. Ezenkívül a legtöbb ember ilyenkor megy nyaralni, ezért az üdülőhelyek is remek népszerűsítő lehetőséget rejtenek magukban.