Cuki kutyafekhelyek, de hogyan lett ebből kreatív kampány?

Cuki kutyafekhelyek, de hogyan lett ebből kreatív kampány?

A kreatív kampány és a kutyafekhelyek egyáltalán nem állnak olyan messze egymástól, mint az első elgondoláskor tűnhet, hiszen a Vigyél Haza alapítvány számára a Dog & Pony reklámügynökség készítette el a kampányt. Ez nagy figyelmet kapott aktualitása miatt, főleg úgy, hogy a marketinges szakemberek még a politikusokra is gondoltak eközben. Az örökbeadó nap mottója a határtalan szeretet lett, mivel ez rendkívül fontos minden háziállat kapcsán.

Ezt az érdekes kampányt is meg lehet tekinteni a marketing tanácsadással is foglalkozó reklámügynökség oldalán, úgyhogy aki kíváncsi a munkájukra, annak érdemes megtekinteni. Természetesen általánosságban is lehet úgy róluk, mint a tevékenységükről olvasni hasznos információkat, amelyekre szintén megéri vetni egy pillantást. A marketingnek ma már minden cég életében az egyik legfontosabb helyet kell elfoglalnia, hiszen ez az a tényező, amely dönthet akár arról is, hogy egy cég marad a középszerűségben, vagy kiemelkedik a konkurencia cégei közül, és elindul a siker útján.